L’Associació va un pas més enllà i evita que la Pujada del Preu de l'Energia afecti a les empreses
14.1.2021
Gràcies al projecte de la Compra Col·lectiva d'Energia, posat en marxa per l'AEP Jordi Camp i Congost, les empreses participants no es veuran afectades per la pujada del preu de l'electricitat.
Des de fa alguns dies, es sent a parlar d’una pujada desorbitada del preu de l’energia, així i tot, des de l’Associació de Propietaris i empresaris dels Polígons Jordi Camp i Congost s’ha aconseguit negociar un preu tancat abans de la gran pujada gràcies a la compra col·lectiva.
El preu del gas i de l’electricitat en els mercats majoristes s’han vist afectats per factors conjunturals. A l’elevada demanda hivernal, s’afegeix un augment dels preus per emissió de CO2 en els mercat europeus, la baixa producció de fonts renovables com l’eòlica o la solar, el dràstic augment del preu del gas natural, especialment en el mercat ibèric, degut a un problema tècnic ocasional en el subministrament provinent d’Algèria i, finalment, a una onada de fred simultània amb Àsia han provocat una tempesta perfecta que ha empès els preus de l’electricitat a màxims històrics.
Sigui com sigui, gràcies a la licitació organitzada a finals d’any, les empreses que es van sumar al projecte, disposen de preus que no es veuen afectats per a aquesta escalada circumstancial. Lo que suposa un important estalvi respecte les condicions anteriors.
Des de l’Associació, a través de la compra col·lectiva realitzada conjuntament amb Energestic, es disposa d’un sistema de contractació eficaç i transparent que, precisament, pretén garantir als associats la tranquil·litat de disposar d’una tarifa ben negociada i allunyada de la volatilitat del mercat.
Per més informació, pots posar-te en contacte amb nosaltres a través del 934964529 o enviant un correu a infor@picampcongost.cat
L’empresa es planteja els
pròxims anys una remodelació
integral de la nau
de 700 metres quadrats
per continuar millorant un
servei que va començar
en un garatge del centre
de Granollers l’any 1960
10.6.2025
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència de navegació, i oferir continguts i publicitat d'interès. Al continuar amb la navegació entenem que s'accepta la nostra Política de galetes