Adequació del carrer Mataró per a les noves parades de bus de Renfe

8.9.2025

Els treballs al carrer Mataró permetran habilitar parades provisionals de bus de Renfe amb marquesines, guals i repintat de l’asfalt per millorar la mobilitat durant les obres de desdoblament.

Al carrer Mataró, a l’entorn del polígon Jordi Camp, s’estan duent a terme treballs d’adequació per habilitar les noves parades de bus de Renfe, arran del tall provocat per les obres de desdoblament de la via.

L’actuació inclou la construcció de dos guals per facilitar el pas de vianants, la instal·lació de marquesines a les parades i el repintat de l’asfalt per ordenar millor la circulació.

Pel que fa a la retirada d’un element vegetal de la zona, s’ha confirmat que no es tractava d’un arbre, sinó d’un rebrot que no hauria d’haver crescut en aquell punt.

Aquesta actuació té per objectiu millorar la mobilitat i l’accessibilitat de treballadors i visitants del polígon mentre durin les obres ferroviàries.
Coneix a Gea Westfalia

Coneix a Gea Westfalia

Màquines Centrifugadores de Qualitat per separar matèries

8.10.2025
Un concessionari de confiança al Polígon

Un concessionari de confiança al Polígon

Vila Vila, un concessionari amb experiència i de confiança a Granollers

8.10.2025
Necessiteu joves en pràctiques? Des de l’AEP us ajudem a connectar amb els centres de formació

Necessiteu joves en pràctiques? Des de l’AEP us ajudem a connectar amb els centres de formació

L’AEP Jordi Camp i Congost, com a membre del Consell de la Formació Professional de Granollers, facilita a les empreses dels polígons l’accés a estudiants en pràctiques adaptats al seu sector.

15.9.2025
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència de navegació, i oferir continguts i publicitat d'interès. Al continuar amb la navegació entenem que s'accepta la nostra Política de galetes