Adif talarà plataners de l'estació de l'R3 per poder fer l'ampliació de les vies

8.3.2023

Un cop finalitzada l'obra està prevista la plantació de nous arbres entre l'avinguda de l'estació i la carretera de Caldes

Adif ha iniciat els treballs previs al desdoblament de la línia de tren R3 al seu pas per Granollers i, segons ha comunicat a l'Ajuntament de Granollers, per poder executar l'ampliació de la via és "imprescindible" retirar els plataners del tram continu a l'estació de Granollers Canovelles, entre l'avinguda de l'Estació i la carretera de Caldes, una actuació que s'efectuarà en les pròximes setmanes. Un cop finalitzada l'obra està prevista la plantació de nous arbres en aquesta zona.

(Font: SomGranollers)

Gràcies per particpar de l'Assemblea 2026

Gràcies per particpar de l'Assemblea 2026

L’Associació celebra l’Assemblea General de socis centrada en mobilitat, residus, energia i relleu empresarial

5.5.2026
Vine a l'Assemblea General

Vine a l'Assemblea General

T'esperem!

15.4.2026
Alerta per Ventades

Alerta per Ventades

Activat el Pla VENTCAT en fase d’alerta per risc molt alt de vent

11.2.2026
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència de navegació, i oferir continguts i publicitat d'interès. Al continuar amb la navegació entenem que s'accepta la nostra Política de galetes