Restriccions des pas de vehicles pesants - Ronda Sud

23.2.2023

Servei Territorial de Carreteres de la Generalitat estan treballant en la senyalització vertical de restriccions de mercaderies fins a després de l’accés a Palau Nord

l’Ajuntament de Granollers va demanar que aquests vehicles (més de 7.5Tn) haguessin d’accedir al Polígon Palau Nord des del Parc Firal (C/Londres) en lloc de fer-ho des de l’Av. Sant Julià, tal com es prèvia des de l’inici.

La Generalitat ens informen que la data d’inici de restriccions de pas de vehicles pesants a la C-325 i BP-5002 serà el pròxim dilluns 27 de febrer.

Volem saber com et pot arribar a afectar aquest canvi.

recorda que pots adreçar-te a nosaltres per més informació: info@picampcongost.cat o truca al 934964529
Coneix a Gea Westfalia

Coneix a Gea Westfalia

Màquines Centrifugadores de Qualitat per separar matèries

8.10.2025
Un concessionari de confiança al Polígon

Un concessionari de confiança al Polígon

Vila Vila, un concessionari amb experiència i de confiança a Granollers

8.10.2025
Necessiteu joves en pràctiques? Des de l’AEP us ajudem a connectar amb els centres de formació

Necessiteu joves en pràctiques? Des de l’AEP us ajudem a connectar amb els centres de formació

L’AEP Jordi Camp i Congost, com a membre del Consell de la Formació Professional de Granollers, facilita a les empreses dels polígons l’accés a estudiants en pràctiques adaptats al seu sector.

15.9.2025
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència de navegació, i oferir continguts i publicitat d'interès. Al continuar amb la navegació entenem que s'accepta la nostra Política de galetes