Trobada de la Taula d'Associacions de polígons de Granollers

11.12.2020

Celebrada la cinquena convocatòria d'aquesta Taula centrada en la mobilitat, l'energia i els recursos en els polígons.

Ahir es va celebrar la cinquena trobada de la Taula d'Associacions de polígons de Granollers de manera telemàtica. 

Enguany aquesta trobada s'ha centrat en dos temes principals
  1. La mobilitat als polígons
  2. L'energia i els recursos als polígons 
Per parlar sobre la mobilitat als polígons, es va comptar amb la participació de Laura Llavina, la Cap de mobilitat de l'Ajuntament, la qual va explicar el paquet de mesures d'aplicació a Granollers d'un projecte sobre mobilitat que vol dur a terme la Generalitat a tot el Vallès Oriental. 

També es va aprofitar per compartir la previsió de les actuacions per a l'any 2021. Les propostes a valorar són: 
  • Granollers en simbiosi: Energia i Materials / GRID Granolleres
  • Segell CEPE
  • Directori d'empreses
  • Actuació al polígon Ramassar
  • Altres

D'altra banda, els assistents de les diferents associacions de polígons van poder compartir els seus projectes, idees o propostes que plantegen per a l'any vinent. Les propostes anaven en la línia de promoure uns polígons sostenibles, col·laboratius i de qualitat, treballant específicament en aspectes de qualitat, energia i aprofitament de recursos, amb la component transversal de la cooperació i la proximitat. 

Finalment, en la trobada es va comptar amb la presència del director de Can Muntanyola, Jordi Táboas; la regidora de Promoció Econòmica, Gemma Giménez; la tècnica de Promoció Econòmica, Mònica Cañamero; i el tècnic d'Empresa i Competitivitat, Marc Vives. 
Alerta per Ventades

Alerta per Ventades

Activat el Pla VENTCAT en fase d’alerta per risc molt alt de vent

11.2.2026
Obres a la Ronda Sud/C-352 i incidències a la mobilitat

Obres a la Ronda Sud/C-352 i incidències a la mobilitat

Obres a la Ronda Sud/C-352 i incidències a la mobilitat

10.2.2026
L'AEP per la millora de l'entorn

L'AEP per la millora de l'entorn

Lluitem per evitar abocaments als nostres Polígons

22.12.2025
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència de navegació, i oferir continguts i publicitat d'interès. Al continuar amb la navegació entenem que s'accepta la nostra Política de galetes